08 rujna, 2017

ICCF kongres 2017 - Albena, Bugarska - Dan 4 Banket zatvaranja

Nakon popodnevnog odmora, kojeg sam utrošio dijelom u krevetu, a dijelom u šetnji po kompleksu hotela, oko 19h okupili smo se u banket sali hotela, na tradicionalnom (sve je kod nas dopisnih šahista tradicionalno) Banketu zatvaranja kongresa. E, da, da ne zaboravim: upotreba Tropicovih čarobnih štapića u hotelu je zabranjena.
Svačega se čovjek nagleda lutajući naokolo
Toaleta za takav događaj je maksimalna, svi smo nešto fini i gospoda. Sala je bila odgovarajuća u tom smislu, vrlo fensi sve skupa.
Uvodna ćakula

Sala

Za mojim stolom ugodno društvo, barem sam mogao razumjeti sve što se razgovara.
Jason, Elizabeth, Dennis, George, te Austin sa suprugom Alice i kćerkom Keeley
Hrana je bila super, slijedovi povrća, sira, ribe i mesa, vino vrlo dobro, uglavnom bugari tu nisu pali na ispitu, a nismo ni očekivali. Atmosfera se lagano opuštala kako je vrijeme prolazilo, a u jednom trenutku Eric je uzeo mikrofon, proglasio pobjednike cuger turnira i podijelio prigodne nagrade (za prva 3 mjesta), te se na kraju domaćinima zahvalio na odličnoj organizaciji kongresa. Pljeskovi, fotografiranja, a potom gotovo svi su ostatak večeri proveli na nogama, neki se čak okušali u plesu.
Prvi slijed
Dodjela blitz nagrada

Luz Marina Tinjaca Ramirez

Stol njemačkog govornog područja

Alice & Hazel
Još sam neko vrijeme sa veselim englesko/velško/američkim snagama proveo u ćakuli i piću, a potom smo se razišli u sitne već sate, uz beskonačne tirade pozdravljanja i grljenja i ljubljenja.

After party
Ovime bih zaključio izvještavanje s kongresa, nadam se da je bilo informativno i zanimljivo, ali i zabavno. Idući dan je dan povratka, istom turom nazad (Varna-Beč-Zagreb-Split), trebao bih doma biti oko ponoći.

Objavio: Leonardo Ljubičić

2 komentara:

1. Čestitam na odlično odrađenom poslu i vrlo efektnom izvještavanju, pa mogao bi se bez problema prebaciti i u novinarstvo... stvarno si nas dostojno prezentirao. Sretan put kući, još uvijek ima nekog vina tamo na obližnjem otoku koje bi uskoro trebalo potrošiti da se, ne daj Bože, ne ukiseli!

2. Hvala na lijepim riječima, upravo stigao doma (oko ponoći, kako je bilo i planirano). Trgaju me obaveze, ali to moramo realizirati što prije :).

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.