13 ožujka, 2018

CCM norma I. Ivec

Naš Ivan Ivec osvojio je svoju prvu CCM (Majstor Dopisnog Šaha) normu 3. pobjedom na polufinalu 21. svjetskog kupa. Čestitamo Ivanu i nadamo se plasmanu u finale!

Objavio: Leonardo Ljubičić

Broj komentara: 5:

  1. Cestitke Ivane!!
    Ja sam kliknuo na link i ukazala mi se ne tablica nego partija,
    u kojoj Bjeli predaje a moze jos igrati na remi!?
    Houdini daje sa 3min i 31depth nakon 73.poteza -0,68 Nisam probao
    Stockfish, jer uvijek pokazuje inflatornu evaluaciju.
    A potom nakon 90.poteza je 6-figura Tablebase remi.

    Ja bih volio da su moji protivnici ovako malodusni pa da dignu ruke od partije,
    za razliku od nekih koji do besvjesti pile remi pozicije.

    Pozdrav iz Berlina u kome dnevna ulaznica za Turnir kandidata,
    kosta najjeftinija 22 eura a idu preko 39 do 107 eura ??!!
    sve ovisi na koji vas kat pustaju odakle mozete gledati na dolje k'o u nekom bunaru
    cetiri stola sa sahistima.
    Dalibor

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Dalibore. Ja sam gotovo siguran da crni ovdje pobjeđuje. Očekivao sam 54. Kxf7 Kxc7, i nakon toga bih probao riješiti završnicu uz pomoć FinalGen generatora. Ali možda je to protivnik učinio prije mene...

    OdgovoriIzbriši
  3. A ima i onih koji pile po izgubljenim pozicijama. Nastojim biti pristojan, ali ipak sam počeo pisati poruke tipa:

    I announce mate in 17!

    OdgovoriIzbriši
  4. U članku su dva linka: prvi je za partiju, drugi je za tabelu turnira. Stockfish sa 6 figurnim Syzygy tablebase u par sekundi daje oko -2.50, a zatim brzo nastavlja rasti. Najava mata pripada ipak nekim drugim vremenima, kad je to bila hrabrost i romantika. Danas u dopisnom šahu takvo što može samo izazvati iritaciju kod protivnika - ali to je samo moj stav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, morao bih prestati to pisati. Osim toga, najviše sam naučio od onih koji ne predaju brzo...

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.