27 veljače, 2022

PORUKA NACIONALNOG DELEGATA

 Poštovani šahovski prijatelji,


kao prvo želim zahvaliti predsjedniku HKDŠ-a Zdravku Tešiću (a i svima vama - nitko se još nije bunio)
na mom imenovanju za nacionalnog delegata HKDŠ-a za suradnju i odnose s Međunarodnom federacijom dopisnih šahista (ICCF).

Ako imate bilo kakvih pitanja vezano uz prijave na turnire, slobodno mi se obratite. Mala smo udruga, i draže mi je sa svakim osobno
komunicirati o tim pitanjima, nego slati skupne mailove.

Ovu poruku šaljem svima koje ICCF server evidentira kao aktivne igrače, i to upravo na e-mail adresu evidentiranu u sustavu.
Podsjećam da tu e-mail adresu možete promijeniti pod PERSONAL SETTINGS na web stranici ICCF-a.
Iako ću periodički provjeravati te e-mail adrese, molim da me ipak obavijestite o svakoj takvoj promjeni.

Ako iz bilo kojeg razloga želite da vas kontaktiram na e-mail adresu različitu od one u ICCF sustavu,
nije problem - samo me o tome obavijestite. Također, ako više niste aktivni, i ne želite dobivati nikakve poruke (iako vas server još uvijek
vodi pod aktivne), isto nije problem - samo mi to potvrdite.

E sad, neću puno pisati (jer to se onda manje čita), ali ipak par obavijesti:

1) Zbog trenutne situacije u Ukrajini, sve partije koje uključuju ukrajinske igrače trebale bi biti stopirane (možda već i jesu).

2) Zbog istog razloga pokreću se prve inicijative da se Rusiji zabrani članstvo u ICCF-u. Iako sam protiv takvog pristupa, slobodno se javite sa svojim mišljenjem pa ako će u jednom trenutku mene kao nacionalnog delegata nešto pitati,  spreman sam glasati za volju većine.

3) Stigle su mi i ponude (bez konkretnih financija) za online pristup šahovskom programu Stockfish uz brzine do 1 BN/s (milijardu čvorova u sekundi). Osobno nisam zainteresiran, ali ako se vas više javi, spreman sam se raspitati.

Inače, kad smo već pokrenuli pitanje šahovskih programa: pripremite se na pravu poplavu remija u dopisnom šahu (pritom mislim na preko 99%).
Današnji šahovski programi u samo nekoliko sekundi pronalaze poteze koji mogu remizirati veliku većinu pozicija.
To nije bio slučaj prije nekoliko godina, iako je i tada već bilo puno remija.

Srdačan pozdrav,
Ivan Ivec

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.