15 kolovoza, 2016

ICCF kongres 2016., Bremen, Njemačka - dan 1 (jutro)

Radni dio kongresa započeo je svečanošću otvaranja, koja se sastoji od reda pjesme, i reda govora. Pjevao nam je muški zbor domaćina, a uvodne i pozdravne govore održali su redom: Uwe Staroske (ND Njemačka), Herbert Bastian predsjednik njemačkog šahovskog saveza (redovni šah), te predsjednik ICCF-a Eric Ruch.

Nešto kao naše klape, ali puno slabije :)
Dr. Uwe Staroske - pozdravni govor
Pozdravni govor predsjednka ICCF - Eric Ruch

Uslijedila je pauza a potom dio kongresa kada se uručuju nagrade i priznanja.

Predsjednik je predstavio novoformirani Hall of Fame ICCF-a (dvorana slavnih), a potom su podijeljene nagrade za životna djela (Lifetime achievement), te ostale počasne nagrade. Kod turnirskih nagrada prvi na redu, kao novi svjetski prvak, bio sam ja, a potom zlatna olimpijska momčad Njemačke. Također je bio prisutan i veći dio srebrne olimpijske momčadi Slovenije, dok brončani španjolci nisu imali predstavnika.

Najatraktivniji dio trofeja (plaketa kopija turnirske tablice) biti će mi uručena "kasnije", kad završe preostale 2 partije
Uslijedile su brojne nagrade za završene turnire i osvojene titule, mi smo izašli još 2 puta: moje "3. mjesto" na memorijalu Krystyne Radzikowske (Jason Bokar i ja složili smo se da bi bilo prikladnije da su nam dali "kaznena priznanja"; naime čak 6 nas osvojilo je tek 50% bodova i podijelilo mjesto), i titula međunarodnog majstora (IM) našeg Franje Lovakovića - Franji šaljem plaketu i diplomu poštom po povratku doma. Nadam se dobiti još fotografija od službenog fotografa u toku dana.

Objavio: Leonardo Ljubičić

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.